Generalforsamling 2024 d. 7. marts kl. 18.00-19.00 og 19.00-ca. 21.30

Det vil glæde os at se dig til årets generalforsamling d. 7. marts kl. 18-21.30
Se indkaldelse og dagsorden her.

Det er ikke nogen hemmelighed, at vores (og de fleste andres) generalforsamling ikke har været noget tilløbsstykke tidligere.
Mange forbinder generalforsamlinger med kedelige møder, hvor nogen holder små taler og remser en masse tal op – og desuden risikerer man at blive valgt til ”noget”!

Måske er de kedelige, men de er nødvendige!
- Og de behøver jo ikke at være kedelige! Måske er de netop kedelige, fordi næsten ingen af foreningens medlemmer deltager….
Det vil vi gerne lave om på…

Vi skal holde generalforsamlingen i overensstemmelse med vedtægterne. Men vi kan garantere, at du ikke bliver valgt til noget, du ikke ønsker. Og der bliver ikke lagt pres på nogen.

Som bestyrelse/udvalg vil det være rart at opleve medlemmernes interesse for vores arbejde. Vi vil gerne præsentere det frivillige arbejde, der bliver gjort og som medlem, får du mulighed for at spørge ind til vores beslutninger og det arbejde, der ikke er synligt for dig og øvrige medlemmer.
Ifølge vedtægterne er der begrænsninger i stemmeretten. Men alle må deltage og ytre sig.

Vi bestyrelses- og udvalgsmedlemmer hygger os skam med hinanden, men vi tror også, at det kunne være hyggeligt at se andre af foreningens medlemmer.

Hvis du vælger at møde op til generalforsamlingen d. 7. marts, vil vi gerne kvittere med et beskedent traktement efter mødet. Af hensyn til indkøb af mad og drikke, beder vi dig give besked senest tirsdag 5. marts til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., hvis du deltager.

På gensyn d. 7. marts

Nørresundby Squash og Tennis Center